Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2010 19:46 - Каменно цвете за хубава пролет
Автор: stonetales Категория: Изкуство   
Прочетен: 1134 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2010 18:51


Здравейте:)

Тук при нас, до Велека е почти пролет, вятърът е бесен и топъл. От няколко дни е така, та затуй последната ми поръчка, която бях започнал още в студеното време и изпълних с удоволствие бе замислена инак, но реализирана като "Пролетно цвете". Ето го и него:image
image
image

image

image

Привърших го към обяд и после излязох из планината да "живна". Днес за пръв път тази година ходих бос по зелената Странджа. Тъй като нагазих до глезените в пролетната кал, просто свалих чехлите и продължих нататък. Усещането да газиш мократа трева, пружинираща под теб е неописуемо. Над Бутамята срещнах бай Мавер и се разприказвахме сладко, чак докато  се сети, че може да изгуби овцете. Хукна той да ги гони, а аз се заприбирах. Привечер вятъра утихна и се прибрах кален, изморен и щастлив:)
 Разгледайте и десетте фотоса на "Пролетно цвете" - не за друго, а просто за да се порадвате на играта на светлината и оттенъците на цветовете в различните кадри. Желая ви приятни минутки и хубава пролет:)



Тагове:   цвете,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ba4e Mita4e
23.02.2010 16:52
Нещо, четейки постчето ти за привършването на каменното цвете, леко ми замириса на пролетна тревичка. Взе да ме лъха топлият Странджански ветрец, носещ свежестта на пролетта... една такава сила ме грабна и ме понесе навън към терасата на офиса. Разбира се, поддадох й се, след което се озовах на терасата, мислейки си, че и аз ще нагазя в свежата пролетна тревичка... УВИ! Нагазих в сивата Софийска шумотевица, под терасата ВиК копаеха с някакъв багер, а цигани мъкнеха някакви боклуци ... Какво ли нещо е разума и сърцето да са комшии, ама РАЗНОГЛАСНИ! ... Ами как какво е - ГАДНО Е!!

Блажени сте вие, които можете да се насладите на топлината на идващата пролет директно с краката си .. с дробовете си ..
цитирай
2. stonetales - Ба4е, Баче:)
23.02.2010 18:45
Баче, баче,
Ти да не си странджанец по душа, та газиш тази Софийска кал и ежедневие?:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stonetales
Категория: Изкуство
Прочетен: 138176
Постинги: 60
Коментари: 43
Гласове: 111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930